دوشنبه ۱۴ اسفند ۰۲

جدول پخش شبکه تماشا (جدول پخش سریال)

۴ بازديد


این جدول پخش تازه‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌ها را در شبکه تماشا نمایش می‌دهد که با بازیگران معروف و داستان‌های جذاب، مخاطبان را به خود جلب کرده است. این سریال‌ها از تنوع ژانرها و کیفیت تولید برجسته‌اند، که شما را به تجربه سرگرم‌کننده و جذابی از تلویزیون ملزم می‌کنند. جدول پخش شبکه تماشا با خطوط زمانی و سریال‌های در حال پخش در این شبکه به صورت زیر است:

جدول پخش شبکه تماشا

جدول پخش شبکه تماشا و سریال‌های در حال پخش به شرح زیر می‌باشد:

سریال بیست کویید

در این مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی، بازیگرانی همچون آزیتا ترکاشوند، علیرام نورایی، میرطاهر مظلومی، علی عامل هاشمی، امیر غفارمنش، فرزاد جمشیدی، فاطمه مقدس و حسام خلیل‌نژاد شرکت دارند.

این مجموعه تلویزیونی، با تمرکز بر وقایع و رخدادهای دوران کرونا، توانسته است تمام این اتفاقات را با یک داستان شیرین و جذاب به تصویر بکشد. این سریال، داوطلبی افرادی را که به کمک به کادر درمان پرداختند، به تصویر می‌کشد، اما در میان این گروه، یک فرد وجود دارد که انگیزه حضورش با سایرین متفاوت است. با وجود فضای خوشحالی که در سریال حاکم است، این اثر به زیبایی اتفاقات دوران کرونا را به تصویر می‌کشد. شروع سریال از زمان‌های پیش از شیوع کرونا آغاز می‌شود و به نمایش گذاشتن گروه‌های مختلف از مردمی که به میدان آمده‌اند، می‌پردازد. همچنین، با پیشرفت داستان به مرحله واکسیناسیون می‌رسد و از طریق داستان شیرین و گویا، پیام‌های مهمی را ارائه می‌دهد.

ساعت پخش بیست کویید: ساعت 6 صبح - تکرار 12 ظهر

سریال امپراطور افسانه‌ها

شبکه تماشا در حال پخش سریال "امپراطور افسانه‌ها"، مشهور به "جومونگ 3" که یک محصول سال 2010 از کره جنوبی است و در ژانر تاریخی ساخته شده، می‌باشد.

داستان این سریال در سال‌های پس از پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو توسط او و سوسانو روایت می‌شود. پس از مدتی، اختلافات جدی بین جومونگ و سوسانو در مدیریت گوگوریو به وجود می‌آید. جومونگ، که از رفتارها و اعمال زیاده‌خواهانه سوسانو ناراضی شده است، او را از کشور اخراج می‌کند. به همین دلیل، سوسانو با بیان نارضایتی از خودخواهی و غروری که جومونگ به خود گرفته، همراه با پسران و اعضای قبیله‌اش گوگوریو را ترک می‌کند.
ساعت پخش جومونگ 3: ساعت 19 - تکرار 1 صبح، 7 صبح، 13 ظهر

سریال جنگجویان کوهستان

"جنگجویان کوهستان"، معروف به "لیانگ شان پو"، یک سریال ژاپنی است که در اوایل دهه 70 هجری شمسی از شبکه یک سیما پخش می‌شد. لیانگ شان پو نام یک ناحیه در کوهستان‌های چین است که در کنار رود زرد و به عنوان محل استقرار شورشیان چین شناخته می‌شود.

داستان این سریال حول محور لین چانگ، فرمانده قدرتمند گارد امپراتوری، می‌گردد که به توطئه علیه امپراتور متهم شده و توسط کائو چیوی، فرمانده ارتش، به اعدام محکوم می‌شود. در حین اجرای حکم، قاضی سونگ کیانگ با اعلام اعدام به شکل غیرقانونی، تصمیم به تبعید لین چانگ می‌گیرد. در این مسیر، افراد مختلف از جمله هو سانیانگ، یک زن در لباس مردانه، سعی در آزاد کردن او دارند، اما لین چانگ به اجرای حکم اصرار دارد و به تبعید فرستاده می‌شود.

ساعت پخش جنگجویان کوهستان: ساعت 20 - تکرار 2 صبح، 8 صبح، 14

سریال فرار از زندان

"فرار از زندان"، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط پل شیورینگ ساخته شده است. این سریال، در پنج فصل از شبکه فاکس پخش شد. داستان آن درباره دو برادر است، یکی از آن‌ها به خاطر جرمی که مرتکب نشده، به مرگ محکوم می‌شود و برادر دیگر برای نجات او نقشه فرار می‌کشد.

ابتدا، شبکه فاکس به دلیل نگرانی از طولانی شدن سریال، ساخت آن را تایید نکرد. اما پس از موفقیت‌های حاصل از سریال‌هایی مانند "لاست" و "24"، فاکس تصمیم گرفت تا به تولید این سریال بپردازد. ایده داستان فرار از زندان از دان پاروز به پل شیورینگ مطرح شد. او نیاز به ساخت یک سریال اکشن با داستانی مبتنی بر این مفهوم داشت که یک مرد، به منظور فرار برادرش از زندان، خودش را به زندان می‌اندازد. این ایده به نظر شیورینگ جالب آمد، اما او فکر کرد که چرا باید کسی برادر خود را به زندان انداخته و این‌گونه داستان محکومیت به ناحق شکل گیرد.

ساعت پخش فرار از زندان: ساعت 22 - تکرار 4 صبح، 10 صبح، 16

منبع: دیلی تک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.